2021. július 30., péntek

Elektromos mellszívó PHILIPS Avent - Jelenlegi ára: 25 000 Ft

PHILIPS Avent elektromos mellszívó, tökéletes állapotban
TArtozékok:
Mellszívó ház + fedő
Tartalék membrán (nem volt használva)
Alapegység tömlővel, adapterrel
Natural cumisüveg 125 ml
Masszázspárna
Tejzáró a tej tárolásához
Etetőcui 0-6 hónapos
2 db BabyLove 150 ml cumisüveg ajándék, amennyiben igény van rá
Az alapegységen 4 fokozat van, ebbő az első a tej megindításához szükséges a többi pedig a fejéshez.   az alapegységen kívül mnden része sterilizálható, kifőzhető. Minden része BPA mentes. A szilikonból készült és egyben használt részek kissé megsárgultak, de ez csak esztétikai hiba, teljesen jó állapotban vannak, sérülésmentesek. Amennyiben bárki szükségét érzi cserélni bármely részét, könnyedén megoldható, a PHILIPS AVENT termékcsalád szerencsére kompatibilis egymással és minden rész elérhető a piacon.
A cumisüveg 125 ml az első időszakban teljesen elég, később nekem már jóval több tejem termelődött így kicsinek bizonyult, a DM-ben kapható BabyLove os cumisüvegekkel is kompatibilis így annak a nagyobb méretű üvegével használtam. Amennyiben igény van rá ezeket az üvegeket is mellékelem ajándékba.
Számomra nagyon hasznos kütyü volt, sok tejem volt, kézzel nem győztem, sőt eleinte nem is tudtam jól kifejni a tejet. Próbálkoztam kézi mellszívóval, az egy katasztrófa volt, Ezzel 20 perc alatt végeztem mindkét mellemmel, egyik kézzel tartottam a fejet a másikkal tudtam masszírozni.
Ráadásul sikerült úgy alakítanom, hogy majd csak minden második szoptatást ki tudtam hagyni, mert a lefejt tejet tudtam adni a kicsinek. Jó pihenő volt a csupa seb bimbómnak, ugyanis a picúr már a szülőszobán sebesre csócsálta és sehogy nem akart múlni, így sikerült meggyógyulni is meg etetni is. : )

Jelenlegi ára: 25 000 Ft
Az aukció vége: 2021-07-30 15:39 .