2020. március 6., péntek

XPERIA Z 1FT NMÁ AJÁNDÉK OKOSTELEFON ANDROID MOBILTELEFON - Jelenlegi ára: 1 Ft

Eladóvá vált barátnőm által használt mobiltelefon.
 
A képek szerint, kimondottan ocsmány, nagyon ronda állapotban.
Az érintő kijelzője nem érzékeli az érintést (egyik napról a másikra, nem volt leejtve, víz sem érte).
 
Ami pozitívum, hogy minden gyári tartozéka, papírjai, töltőfej, töltőkábel, dobozok megvannak, és ajándékba jár mellé egy OTG átalakító, egy asztali tartó, egy hard case, és egy silicon tok is. Továbbá egy eredeti gyári asztali dokkoló, aminek köszönhetően nem volt nyitogatva az usb takaró, így elvileg még most is vízálló.
 
Az OTG kábel segítségével teszteltem, és az érintést leszámítva, minden funkciója működik. Vizet nem látott, aminek köszönhetően egyik indikátor jelzője sincsen elszíneződve.
Szó szerint pár ezerből vehető hozzá új alkatrészek, amiknek az áráról csatoltam képet is, de mivel megvan az utód, én ezzel már nem foglalkoznék.
 
Ami fontos, licittörlés nincsen !!!
Én úgy gondolom korrekten leírtam mindent, semmit nem szépítettem, továbbá amúgy sem egy nagy összegről lévén szó, ne szórakozzunk egymással.
 
Köszönöm, hogy elolvasta a hirdetésemet!
 
 
 

Jelenlegi ára: 1 Ft
Az aukció vége: 2020-03-22 20:00 .