2022. szeptember 13., kedd

Trans-Resveratrol (98%) Bio Liofilizált zöldégporokkal 60 db - Jelenlegi ára: 4 990 Ft

Trans-Resveratrol (98%) Bio Liofilizált zöldégporokkal 60 db kapszula
A magas polifenol tartalmú rezveratrol az antioxidánsok családjába
tartozik. A polifenolok természetes alapanyagok széles választékában
megtalálhatóak, különösen a nyers zöldségekben, gyümölcsökben.
Az antioxidánsok bizonyítottan lassitják a sejtek öregedését, jól
hatnak a magas oxidatív stressz ellen.
„ A szervezet védekező- és irányítórendszereiben (immunrendszer,
neuroendokrin rendszer) történő károsodás az egész szervezetre kihat,
és annak leépülését (öregedés) és funkcióképtelenségét (halál) okozza.
A szervezetnek vannak beépített védekezőmechanizmusai (például
antioxidáns enzimek), de ezek működése kémiailag mesterségesen
szennyezett korunkban nem elégséges, így külső támogatásra szorulunk.
Ezt a támogatást biztosítják az antioxidánsok (mint A-, C-,
E-vitaminok, rezveratrol) és a gyógyszerek (mint rapamicin, rapalógok,
szelegilin, metformin stb. ), melyek fontos szerepet játszanak az
élettartam és az egészséges élettartam (jólléttartam) növelésében.
Fontosnak látszik a kezelések korai megkezdése és a kombinációk
alkalmazása. A cikk bemutatja a napjainkban használatos
élettartam-növelőket, és tárgyalja hatásmechanizmusukat, valamint
rámutat a fejlesztés útjaira a jövő érdekében. ”
Csaba György dr.
Semmelweis Egyetem, Általános Orvostudományi Kar, Genetikai, Sejt- és
Immunbiológiai Intézet, Budapest

Jelenlegi ára: 4 990 Ft
Az aukció vége: 2022-09-13 11:18 .