2018. január 16., kedd

Gaggia Titanium (Saeco prém.) kávégép,kávéfőző,kevés adag,3 hó garancia,számla - Jelenlegi ára: 65 000 Ft

Teljesen leszervizelt, kitisztított lerakódás, kosz és penészmentes kávégép.
Átnézve, kipucolva, főzőegység kiszerelve, tömítések cserélve, bár szinte új belül a készülék.
Ma már ismeretlen építési minőség, tartósság... sok felesleges funkciótól, látványos ámbár haszontalan parasztvakítástól mentes készülék.
Amire való egy kávégép azt tudja: kávét főzni, gőzölni..
Aki akar rakhat rá cappucianatore tejhabosítót , de én azt a műanyag hulladékot ledobtam róla és visszakapta a gyönyörű gőzcsövét .
-2 csészés főzés, 3 programozható kávégomb
-porkávé funkció, csészemelegítő felület 
-tiszta fémvázas készülék , rozsdamentes burkolati elemekkel
-gőz-melegviz funkció, aromazáró fedél(most rendeltem újonnan mert ez hiányzott róla)
-örlésfinomság és mennyiség állítható 
-2 kazános gép 
- nagyon kevés adaggal 1602 +kb 50 amit még én fogok vele főzni.
-forgó talp
-3 hónap garanciával (közben és utána is megtalálható vagyok, akár garanciális vagy karbantartási céllal) 
-számlával

Jelenlegi ára: 65 000 Ft
Az aukció vége: 2018-01-26 21:49 .