2016. december 25., vasárnap

Doymos VE 300 Elliptikus Tréner - JÓ ÁRON KARÁCSONYRA KIS HIBÁVAL!!! - Jelenlegi ára: 16 000 Ft

Szeretett szobainasomat tovább adnám egy új gazádnak, aki remélhetőleg rendeltetés szerűen az eredeti funkciójában, azaz elliptikus trénerként használná.  
Megkímélt, tökéletes állapotban van.  
A tréner mérete miatt  személyes átvételt preferálom, egyéb esetekben a szállítás költségei a vevőt terhelik.  
FIGYELEM: Miközben a hirdetés miatt lemértem a méreteit és forgattam a trénert az egyik csavart úgy ítéltem meg, hogy laza és meg akartam húzni, olyan ügyes voltam, hogy  sajnos beletört, szerencsére ezen kívűl még 3 csavar tartja az elemet, úgyhogy semmit nem befolyásol, tökéletesen működik. A nálam ügyesebbek lehet ki tudják halászni a beletört részt és egy másik csavart bele tenni, de én inkább már nem bántom. : ) Végül pedig a történtek ismeretében csak személyes átvételre van lehetőség, mert nem tudom és nem is szeretném szétszerelni.


Jelenlegi ára: 16 000 Ft
Az aukció vége: 2016-12-30 08:22 .